اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی دی ماه 1401

بنیاد مهندسی ساختمان به اطلاع شما داوطلبان عزیز می رساند که، نتایج مجموعه آزمون‌های تستی دی‌ ماه ۱۴۰۱ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ 1401/11/30 با مراجعه به سامانه آزمون‌ ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir ، دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و مفاد آن را مطالعه کرده سپس نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون‌ها پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و كنترل‌هاي مكرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیكن چنانچه داوطلبي پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذكر مشخصات فردی از تاریخ 1401/12/01 تا تاریخ 1401/12/03 از طریق همین سامانه ( لینک بالا ) برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمايد. به لحاظ برنامه‌ ريزي‌ هاي انجام شده به درخواست‌ هايي كه بعد از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.

با توجه به تداوم بیماری کرونا در زمان برگزاری آزمون و دستور معاونت محترم مسکن و ساختمان در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان، دریافت کنندگان نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون دی ماه مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان قبول‌ شدگان در آزمون نظام مهندسی تلقی می‌گردند. دستورالعمل دوره‌های آموزشی ذکر شده متعاقباً به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ خواهد شد.

 

همچنین به اطلاع شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌ رشته معماری(طراحی) مورخ تیرماه ۱۴۰۱ می‌رساند، دفترچه‌های طراحی متقاضیان بازبینی، مجدداً توسط کمیته‌ تجدیدنظر بازنگری گردید که پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌ استخراج و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است. لذا این دسته از داوطلبان محترم نیز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ 1401/11/30 با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. با توجه به دستورالعمل ثبت‌نام آزمون تیرماه ۱۴۰۱ و نظر به بررسی‌های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز نموده‌اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار می‌باشد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

 

در پایان یادآور می شویم که گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

بنیاد مهندسی ساختمان

Bonyadsite

  • آقای فخاری
  • بهمن 30, 1401
  • 29 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...