تفاوت پکیج های 22 جلدی مقررات ملی ساختمان

از آنجایی که کتب مباحث مقررات ملی ساختمان همواره در حال ویرایش هستند و در طی سال های اخیر ویرایش های جدید آن ها به چاپ رسیده است، احتمال دارد که دوباره چاپ های جدیدی از آنها منتشر شود بنابراین بعضی از این کتب ممکن است دو نسخه متفاوت داشته باشند. که فعلا طبق منابع اعلام شده توسط دفتر مقررات ملی ساختمان یکی از این دو ویرایش در آزمون نظام مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنیاد مهندسی ساختمان از انجایی که تمام منابع آزمون نظام مهندسی را به طور کامل پوشش می دهد برای راحتی شما مهندسین عزیز دو پکیج مباحث مقررات ملی ساختمان در نظر گرفته است که به صورت زیر می باشد:

۱.پکیج ۲۲ جلدی مباحث مقررات ملی ساختمان(۲۲گانه) مطابق با منابع آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱: این پکیج مطابق با آخرین اعلام منابع دفتر مقررات ملی ساختمان می باشد و تمامی مباحث آن فعلا مورد استفاده در آزمون می باشند.
۲.پکیج ۲۲ جلدی مباحث مقررات ملی ساختمان(۲۲گانه) جدیدترین چاپ تا دی ۱۴۰۱: در این پکیج جدیدترین ویرایش های چاپ شده مقررات ملی ساختمان قرار دارد اما بعضی از این کتب جزو منابع اعلامی نیستند یعنی در آزمون نظام مهندسی فعلا مورد استفاده قرار نمی گیرند.
کتبی که در حال حاضر ویرایش جدید آنها در منابع آزمون نمی باشد:
الف) مبحث دهم مقررات ملی ساختمان(طرح و اجرای ساختمان های فولادی): ویرایش قبلی آن که جزو منابع آزمون است ویرایش ۱۳۹۲ بود ولی جدید ترین ویرایش چاپ شده از این کتاب ۱۴۰۱ می باشد که جزو منابع آزمون اعلام نشده است.
ب) مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان (لوله کشی گاز طبیعی): ویرایش قبلی این کتاب که جزو منابع آزمون اعلام شده است مربوط به سال ۱۳۸۹ می باشد اما جدید ترین ویرایش چاپ شده کتاب مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان مربوط به سال ۱۴۰۱ می باشد که جزو منابع آزمون اعلام نشده است.

توجه: مبحث ۲۳ مقررات ملی ساختمان و ۲۴ مقررات ملی ساختمان قرار است به زودی به چاپ برسد که به احتمال زیاد جزو منابع اعلامی آزمون بعدی نظام مهندسی خواهد بود.
شما مهندسان گرامی می توانید برای مدیریت زمان در هنگام آزمون،هر دوی این پکیج ها را به صورت لیبل گذاری شده در بنیاد مهندسی ساختمان تهیه نمایید.
پکیج 22 جلدی لیبل گذاری
Bonyadsite
  • Operator231
  • بهمن 14, 1401
  • 155 بازدید

2 دیدگاه برای “تفاوت پکیج های 22 جلدی مقررات ملی ساختمان”

    • سلام وقت شما بخیر
      منابع از سمت دفتر مقرات ملی ساختمان باید اعلام شود و هنوز به دلیل اینکه تاریخ دقیقی از آزمون بعد مشخص نیست منابع هم اعلام نشده اما اکثرا منابع یک ماه قبل از برگذاری آزمون اعلام می شود و به محض اینکه اعلام شدند روی سایت قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...