کلیدواژه چیست؟

یکی از کتب مهم برای شرکت در آزمون نظام مهندسی که جزو منابع محسوب نمی شوند اما نقش کاربردی پررنگی در قبولی آزمون نظام مهندسی دارند، کلیدواژه ها هستند.

به جرئت میتوان گفت داشتن کلیدواژه ها برای هر شرکت کننده ی آزمون نظام مهندسی مهم و کاربردی است زیرا این کتب داوطلبان را سریع به جواب مورد نظر خود می رسانند.

کلیدواژه چیست؟

در واقع کلیدواژه ها کتاب هایی هستند که منابع آزمون نظام مهندسی به خصوص مباحث ۲۲گانه مقررات ملی ساختمان را به ده ها ریز موضوع تفکیک کرده و برای هر کدام فقط یک آدرس مشخص شده است.

یک کلیدواژه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کلیدواژه ای خوب و کاربردی  است که بتواند با بررسی هوشمندانه و نگاهی دقیق به منابع آزمون تمام کلمات مهم و کلیدی آزمون نظام مهندسی، آزمون های سال های گذشته، کلمات مفهومی خارج از آیین نامه ها که ممکن است در آزمون بیایند و همچنین فرمول ها را پوشش بدهد.

کاربرد کلیدواژه:

از آنجایی که داوطلبان آزمون نظام مهندسی زمان محدودی برای پاسخگویی دارند و حجم منابع آنها زیاد است، داشتن لغت نامه ای همچون کلیدواژه که داوطلبان را سریعتر به پاسخ می رساند الزامی است.

لیبل گذاری کلیدواژه:

بنیاد مهندسی ساختمان با توجه به اهمیت بسیار زیاد کلیدواژه برای راحتی شما داوطلبان این کتاب ها را به صورت لیبل گذاری در اختیار شما قرار داده است.

لیبل در واقع یک سری کاغذ برچسبی به صورت حروف الفبا هستند که سمت چپ کتاب بر روی سرفصل هایی که حروف الفبا هستند چسبانده می شوند تا شما داوطلبان دسترسی سریعتر و راحت تر به محتوای آن داشته باشید.

داشتن کلیدواژه در آزمون نظام مهندسی کاربردی است اما داشتن کلیدواژه لیبل گذاری بسیار پرکاربرد تر از آن است.

کلیدواژه ها در تمام صلاحیت های آزمون نظام مهندسی به چاپ رسیده اند که شامل:

نکته: کلیدواژه ها در هر صلاحیتی اگر اجرای آن تهیه شود کفایت می کند زیرا جامع تر و پوشش کامل تری نسبت به صلاحیت های دیگر دارد بنابراین شرکت کنندگان رشته های عمران و معماری بهتر است کلیدواژه صلاحیت اجرا را تهیه بفرمایند.

فنری کردن کلیدواژه:

کتاب های کلیدواژه چون حجم مطلب زیادی دارند دارای وزن و قطر زیادی هستند در نتیجه ما برای راحتی شما آنها را به صورت فنری آماده کردیم.
Bonyadsite
  • آقای فخاری
  • بهمن 16, 1401
  • 129 بازدید

14 دیدگاه برای “کلیدواژه چیست؟”

  1. سلام
    خسته نباشید
    یعنی من کلیدواژه معماری اجرا رو تهیه کنم، معماری نظارت رو شامل میشه و لازم نیست کلیدواژه معماری نظارت رو تهیه کنم ؟!

    • سلام و عرض ادب
      در حال حاضر تمام کلیدواژه هایی که روی سایت موجوده بروز هستند و در صورتی که کلیدواژه ای ویرایش شود روی سایت قرار می گیرد.

    • هزینه سیمی‌ کردن کلیدواژه‌ها به علت تفاوت در ابعاد و تعداد صفحات متفاوت هست، هنگام سفارش هر کلیدواژه امکان بررسی هزینه سیمی کردن کتاب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...