نشریه 172 در آزمون‌های نظام مهندسی

نشریه 172 در آزمون‌های نظام مهندسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

مباحث مقررات ملی ساختمان

بنیاد مهندسی ساختمان در بخشی جداگانه به مقایسه کتب مباحث مقررات ملی ساختمان و راهنمای این مباحث پرداخته و در آن بخش توضیح داده شده است که  کتب بیست و سه گانه مباحث مقررات ملی ساختمان که هرکدام به قسمت‌ها و بخش‌های متنوعی از قوانین و مقررات مربوط به این زمینه می‌پردازد، در کنار کتب و منابعی نظیر راهنمای جوش و اتصالات جوشی و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، منابع اصلی و درجه یک آزمون‌های نظام مهندسی به حساب می‌آیند.  درواقع این کتب، شامل ضوابط فنی، اجرایی و حقوقی مورد نیاز در طراحی، نظارت و اجرای عملیات ساختمانی می‌باشند. این عملیات می‌ تواند شامل مواردی نظیر تخریب، توسعه بنا، نوسازی، تغییر کاربری، تعمیر و مرمت اساسی و بهره‌ برداری از ساختمان باشد.

 همانطور که در سایت بنیاد مهندسی ساختمان و در بخش آشنایی با پکیج مقررات ملی ساختمان توضیح داده شده است، با توجه به کتاب‌باز بودن آزمون‌های نظام مهندسی، ابزارهای متنوعی در طول زمان و بر اساس نیاز داوطلبان به وجود آمده است که برای مثال کتب کلیدواژه این آزمون‌ها، به منظور آسان‌تر نمودن نحوه استفاده از کتب متنوع و متعددی که متقاضیان شرکت در آزمون‌های نظام مهندسی بایستی مطالعه نموده و در روز آزمون همراه خود به جلسه آزمون برده و استفاده نمایند تدوین و منتشر گردیده است. لیبل‌واژه‌ها، تیترواژه‌ها و کتب تشریح سوالات از جمله ابزارهای تسهیل کننده این آزمون‌ها می‌باشند.

موضوع نشریه 172

این کتاب با عنوان عملکرد، نگهداری و بهینه سازی سیستم‌های گرمایی، تعویض هوا و تهویه مطبوع، توسط سازمان برنامه و بودجه تدوین و منتشر گریده است. این نشریه با هدف شناخت مراحل کار  آزمایش، تنظیم و متعادل‌سازی تاسیسات گرمایی، تعویض هوا و تهویه مطبوع و بهینه‌سازی آن از کتابی با زبان انگلیسی به زبان فارسی ترجمه گردیده است.

کلیدواژه‌های مرتبط با نشریه 172

کلیدواژه‌های مرتبط با نشریه 172 شامل مواردی نظیر سیستم لوله‌ای و مدار لوله‌کشی می‌باشد.

نشریه 172 در آزمون‌های نظام مهندسی

کتاب نشریه 172 منبع آزمون‌های نظام مهندسی رشته تاسیسات مکانیکی صلاحیت طراحی، نظارت و اجرا می‌باشد.

برای دریافت راهنمایی بیشتر  با شماره  02166426822  و 09206426822  تماس حاصل فرمایید.

  • تحریریه
  • تیر 26, 1403
  • 143 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...