افزایش تولید مسکن در کشور اولویت وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان کشور، اولویت این وزارتخانه را رشد تولید مسکن مطابق با نیاز و قانون مصوب عنوان کرد و از تشکیل کمیته پنج نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد.

مهرداد بذرپاش بعد از ارائه گزارش اعضای سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان و بیان برخی مشکلات درخصوص افزایش تعرفه خدمات مهندسی گفت: سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از تشکل‌های مهم کشور برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح‌ های مهمی همچون افزایش تولید مسکن به شمار می‌روند.

بذرپاش بیان داشت: عملکرد سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان به طور مستقیم بر زندگی مردم تاثیر دارد، در نتیجه تاکید داشتند بر تغییر نگاه راهبردی در تعامل با سازمان‌.

ایشان ادامه دادند: وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان را شریک راهبردی خود برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم در حوزه ساخت و ساز می‌داند، بر این اساس به دنبال افزایش سطح همکاری و تعامل با این سازمان‌ هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با استقبال از پیشنهاد تقویت همکاری‌ها با سازمان‌های نظام مهندسی، بیان‌داشت: تلاش ما رشد جهشی در تولید مسکن در کشور مطابق با نیاز جامعه و قانون مربوط است.

وی اضافه‌کرد: هرچقدر تولید مسکن در نوسازی بافت‌های فرسوده و اراضی تخصیصی و در کل ساخت مسکن رشد یابد، بازار برای فعالیت اعضای گسترده این سازمان فراهم تر خواهد شد؛ پس همه بدانیم رشد تولید مسکن با ابزارهای مختلف جزو اولویت‌های اساسی باید باشد.

بذرپاش در آخر از تشکیل کمیته پنج نفره پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد و تاکید کرد که در اسرع وقت کمیته ویژه حقوقی برای پیگیری مطالبات تشکیل شود و پیگیری‌ها را آغاز کند.

بنیاد مهندسی ساختمان

Bonyadsite

  • Operator231
  • بهمن 22, 1401
  • 32 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...