جلسه خزانه دارهای سازمان استان ها و هیات رئیسه شورای مرکزی

جلسه مشترک خزانه دار های سازمان استان ها و هیات رئیسه شورای مرکزی برگزار گردید

طبق گزارشی که بنیاد مهندسی ساختمان از سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی دریافت کرد،جلسه مشترک خزانه دارهای سازمان استان ها و هیات رئیسه شورای مرکزی روز دوشنبه 1401/11/10 در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.

حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این جلسه که با دستور کار بررسی راه‌کار های تامین منابع دریافتی سازمان و سازمان استان ها شروع شد با تاکید بر ایجاد وحدت در استان‌ها اظهار داشت: ابطال دریافت هزینه شناسنامه فنی ملکی ساختمان در هیات عمومی دیوان عدالت اداری از موارد مهمی است که سبب چالش در مباحث درآمدی سازمان استان‌ها شده است.

ایشان ادامه دادند: با اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین ایجاد منابع درآمدی پایدار درصدد رفع مشکل درآمدی سازمان هستیم.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات خزانه دارها، بررسی دغدغه ها و چالش‌های درآمد پایدار و منابع درآمدی جدید در استان‌ها، پی‌گیری نظام نامه ها، مباحث دریافتی از کنترل نظارت از جمله مواردی دانست که در این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه ی این جلسه خزانه دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در مورد معضلات و مشکلات اعم از مقررات جاری مالیات از سود سپرده، مناقصات سازمان‌ها، یکسان سازی حقوق و دستمزد کارمندان و چالش حذف درآمد حاصل از شناسنامه فنی ملکی ساختمان به بحث و تبادل نظر پرداختند. هم‌چنین حق الزحمه پایین خدمات مهندسی در قبال مسئولیت آن از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

بنیاد مهندسی ساختمان

Bonyadsite

  • Operator231
  • بهمن 14, 1401
  • 33 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...