راه اندازی سامانه یکپارچه نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از راه اندازی سامانه یکپارچه این سازمان تا یکسال آینده خبر داد.

حمزه شکیب : سامانه یکپارچه نظام مهندسی برای دسترسی و ارائه خدمات بهتر، بیشتر و سریعتر تا یکسال آینده در همه استان‌ها راه اندازی خواهد شد تا همه فعالیت‌ها از طریق این سامانه اجرایی و پیگیری شود.

وی بر لزوم ایجاد تحول و تغییر رویکرد‌ها برای افزایش نقش آفرینی این سازمان و ارتقای ایمنی و کیفیت ساخت و ساز‌ها تأکید کرد و افزود: تلاش ما این است که هم جان انسان‌ها در برابر حوادث احتمالی حفظ شود  و هم کمترین آسیب به ساخت و ساز‌ها وارد شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: برای دست یافتن به این امر باید به فرهنگ سازی در جامعه بیش از گذشته توجه شود.

وی همچنین در دیدار با استاندار یزد، وجود ۶۰۰ هزار مهندس در این سازمان را ظرفیتی ارزشمند برای ایمنی ساخت و ساز‌ها در کشور دانست.

شکیب اظهار داشت: در این سازمان تلاش می‌کنیم با ایجاد تحول، هم عمر مفید ساختمان‌ها را افزایش داده و هم به استاندارد‌های بین المللی در این حوزه برسیم.

استاندار نیز با تاکید بر نقش و رسالت سازمان نظام مهندسی در ارتقای کیفیت و ایمنی ساخت و ساز‌ها گفت: این سازمان می‌تواند در طرح نهضت ملی مسکن با بهره گیری از دانش و تخصص و معماری الهام گرفته از بافت تاریخی و با روش‌های مدرن به خوبی اثرگذار باشد.

بنیاد مهندسی ساختمان

Bonyadsite

 

  • آقای فخاری
  • اسفند 7, 1401
  • 29 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...