سامانه سپامک راه اندازی شد!!

🔴اطلاعیه مهم

با توجه به ابلاغیه اخیر وزارت راه و شهرسازی  کلیه درخواست های تمدید، ارتقا و درج صلاحیت جدید و تجدید پروانه اعضا حقیقی و حقوقی از تاریخ 1401/09/22 صرفاً می بایست بصورت الکترونیکی از طریق سامانه سپامک انجام پذیرد و امکان ارائه مدارک بصورت حضوری یا سایر روش ها میسر نخواهد بود و سامانه ها و روش های دیگر مجاز نیستند.

sepamak.mrud.ir

پیرو اعلام اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر فراهم شدن امکان بارگذاری مدارک در سامانه کشوری سپامک، به اطلاع متقاضیان صدور اولین پروانه (حقیقی و حقوقی) می رساند جهت اطلاع از نحوه بارگذاری مدارک و ثبت درخواست به فیلم آموزشی ذیل مراجعه فرمایید.

 

همچنین لازم به ذکر است حسب بخشنامه شماره ۴۰۰/۲۵۴۲۴ وزارت راه و شهرسازی پرداخت تعرفه های مربوط به صدور، تمدید، ارتقاء و تجدید پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی صرفا از طریق سامانه پاتمک به نشانی https://patmak.mrud.ir امکان پذیر می باشد. و هرگونه پرداخت تعرفه مذکور خارج از روش فوق فاقد اعتبار است.

🔴جهت ثبت درخواست تمدید و ارتقاء می توانید وارد درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir شده و پس از فعال کردن جستجوی پیشرفته با اضافه کردن دستگاه های اصلی و تابعه (1- وزارت راه و شهرسازی و 2- اداره کل راه و شهرسازی) نسبت به جستجوی کلمه مهندسی اقدام نموده و در نتایج بدست آمده، عنوان “پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی ” را یافته و درخواست مجوز را کلیک نمائید.

درگاه ملی مجوزها : mojavez.ir

لینک راهنما : https://mojavez.ir/pages/tutorial

سپامک : spamak.mrud.ir 

لینک راهنما : https://spamak.mrud.ir/Home/Help

بنیاد مهندسی ساختمان

Bonyadsite

  • آقای فخاری
  • دی 24, 1401
  • 41 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...