مقایسه کتب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه برداری

مقایسه کتب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه برداری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه

آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری

فارغ‌التحصیلان رشته نقشه‌برداری برای شروع مسیر حرفه‌ای خود، لازم دارند که پروانه اشتغال خود را کسب نمایند که این پروانه، از طریق قبولی در آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری کسب می‌شود. داوطلبین محترم پس از دربافت نمره قبولی در این آزمون پروانه اشتغال به حرفه مهندسی نقشه‌برداری پایه سه را دریافت می‌نمایند و به مرور زمان می‌توانند با ارتقا پایه خود، وضعیت بهتری برای مسیر شغلی خود مهیا کنند.

از آنجا که این آزمون‌ها به صورت کتاب‌باز برگزار می‌شوند داوطلبین محترم می‌توانند تمام منابع و کتب یا جزوات خود را در جلسه آزمون همراه خود داشته باشند. نکته حائز اهمیت در مورد منابع اصلی این آزمون‌ها یعنی مباحث مقررات ملی ساختمان این است که این کتب، به علت ادبیات خاصشان گاهی به آسانی قابل درک نیستند و در نتیجه موفقیت در این آزمون‌ها را گاهی سخت می‌کنند.

در نتیجه برای موفقیت در این آزمون‌ها لازم است تا داوطلبین محترم از حداکثر ابزارها و کتب کمکی نظیر کلیدواژه‌ها، لیبل‌واژه‌ها و تیترواژه‌ها نیز بهره ببرند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسند. همچنین داوطلبین محترم برای کسب آگاهی بیشتر در این باره می‌توانند به مقالات سوالات متداول آزمون‌های نظام مهندسی، آشنایی باکتب شرح تفصیلی مباحث مقررات ملی ساختمان، پکیج 23 جلدی مباحث مقررات ملی ساختمان و منابع آزمون‌های نظام مهندسی مراجعه نمایند.

کتاب شرح و درس آزمون نظام مهندسی چیست؟

این کتاب‌ها با ارائه درسنامه جامع و کامل از تمام منابع آزمون‌های نظام مهندسی در کنار سوالات طبقه‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌های تشریحی، مسیر موفقیت در آزمون‌های نظام مهندسی را بسیار هموار نموده و منبع مطالعاتی بسیار با ارزشی در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. به عبارتی دیگر، این کتب با ارائه توضیحات کامل درباره بندهای مقررات ملی ساختمان و ارائه نکات آزمونی منابع، می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری و به خاطر سپردن مطالب داشته باشند.

کتب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری کدام‌اند؟

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه برداری
کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام‌مهندسی نقشه‌برداری (مهندس میرزاعلی)

انتشارات نوآور برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری دو کتاب با عنوان شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی تدوین و منتشر نموده است و بنیاد مهندسی ساختمان در این بخش به مقایسه این دو کتاب می‌پردازد تا داوطلبین محترم بتوانند با آگاهی بیشتری اقدام به تهیه کتاب مناسب خود کنند.

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری تالیف مهندس قلعه‌نویی و میرزاعلی

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری نوشته مهندس عماد قلعه‌نویی و مهندس محمد میرزاعلی، با ارائه تشریح کامل مطالب درسی و آزمونی، ارائه نکات کلیدی و کاربردی آزمونی در کنار طبقه‌بندی سوالات آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری ادوار گذشته همراه با پاسخ تشریحی بر اساس جدیدترین ویرایشات مباحث مقررات ملی ساختمان و نهایتاً ارائه کلیدواژه اختصاصی برای مطالب این کتاب، منبعی ارزشمند و مفید جهت موفقیت در مسیر آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری ارائه نموده است.

این کتاب با حجمی 344 صفحه‌ای درباره موارد بسیار مهمی نظیر ژئودزی، فتوگرامتری، هیدروگرافی، سیستم اطلاعات جفرافیایی، کارتوگرافی، داده‌های شبکه‌ای و تصویری و کاداستر را بررسسی نموده است..

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه برداری

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری تالیف مهندس میرزاعلی

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری نوشته  مهندس محمد میرزاعلی، علاوه بر ارائه مطالبی که در کتاب قبل نیز وجود داشت یعنی مطالبی نظیر تشریح کامل مطالب درسی و آزمونی، ارائه نکات کلیدی و کاربردی آزمونی در کنار طبقه‌بندی سوالات آزمون‌های نظام مهندسی نقشه‌برداری ادوار گذشته همراه با پاسخ تشریحی بر اساس جدیدترین ویرایشات مباحث مقررات ملی ساختمان، با ارائه سوالات طبقه‌بندی شده آزمون‌های کارشناس رسمی دادگستری و کارشناسی ارشد و کاردان‌های فنی، ارائه آزمون‌های آزمایشی و مرور و بررسی جداول، دستورالعمل‌ها و فرمول‌ها، منبعی کاملتر و بسیار ارزشمند و مفید جهت موفقیت در آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری ارائه نموده است.

این کتاب با حجمی 530 صفحه‌ای درباره تمام موارد مربوط به حرفه نفشه‌برداری و آزمون‌های مربوط به آن درسنامه کاملی ارائه می‌نماید.

کتاب شرح و درس آزمون‌های نظام‌مهندسی نقشه‌برداری (مهندس میرزاعلی)

نتیجه‌گیری

انتشارات نوآور با ارائه دو کتاب با کیفیت در زمینه نقشه‌برداری و موفقیت در آزمون نظام مهندسی این رشته، این امکان را برای داوطلبین و مهندسین محترم فراهم نموده است تا بتوانند از میان دو گزینه موجود، بنابر نیاز و برنامه مطالعاتی خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

نام مولف کتاب

درسنامه

کلیدواژه

سوالات کارشناس رسمی

تعداد صفحات

قلعه‌نویی و میرزاعلی

دارد

دارد

ندارد

344

میرزاعلی

دارد

ندارد

دارد

530

نام مولف کتاب

درسنامه

کلیدواژه

سوالات کارشناس رسمی

تعداد صفحات

قلعه‌نویی و میرزاعلی

دارد

دارد

ندارد

344

میرزاعلی

دارد

ندارد

دارد

530

برای دریافت راهنمایی بیشتر  با شماره  02166426822  و 09206426822  تماس حاصل فرمایید.

  • تحریریه
  • فروردین 13, 1403
  • 24 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...